niedziela, 9 stycznia 2011

Pierwsze koty za płoty...



No i stało się...
I mnie dopadła moda na bloggowanie. Od kilku lat z pasją rzucam się do czytania i oglądania "wnętrzarskich" blogów Polek, Norweżek, Holenderek, Niemiek. Moja lista ulubionych blogów jest baaardzo długa. Były one dla mnie i są nadal ogromą inspiracją w urządzaniu mojego niewielkiego M. Swoją drogą - niesamowite jest to, że tak łatwo możemy podejrzeć, jak mieszkają inne Europejki, jaki mają gust. Tyle lat korzystam juz z internetu i nadal mnie to ustrojstwo zadziwia. Teraz i ja postanowiłam podzielić się szerzej moją pasją, może dzięki moim tekstom i zdjęciom uda mi sie kogoś zarazić tą pasją i przygodą, jaką jest urządzanie własnych czterech kątów?
Może będa dla kogos inspiracją?
A więc zapraszam do mojego małego białego M-4:) :)

9 komentarzy:

  1. Witaj w naszym świecie ;) Na pewno będę z bardzo miłą chęcią zaglądać do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mieszkanko piękny blog cały czas tu będę zaglądać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze sie, ze tu trafilam :) podziwialam Twoje cudne mieszkanko na deccorii, ale blog to strzal w dziesiatke!masz we mnie wierna podczytywaczke :) trzymam kciuki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj wieczorem znalazłam ten wspaniały blog, ale dopiero dzisiaj pisze komentarz bo pochłonęły mnie domowe obowiązki. Piękne jest Twoje mieszkanko. Ja już znalazłam tu inspirację dla siebie. Od razu dodaję Cię do listy moich ulubionych blogów.Nas w mieszkanku czeka układanie podłóg więc urządzanie jeszcze przed nami ale zapraszam Cię do mojego domowego zakątka. Pozdrawiam Iza.
    http://domowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam dalej oglądać, a tu masz! Pierwszy, a więc i ostatni ( w moim oglądaniu) post! :-) Jaka szkoda, chciałam więcej :-) Chyba zacznę jeszcze raz od początku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tu u Ciebie, że też dopiero dziś znalazłam Twojego bloga ! Niesamowite jest dla mnie to, że te wszystkie cudowności na takim niewielkim metrażu. Mam podobny i ciągle szukam pomysłu na moje M. Do tej pory myślałam , że nie można zrobić nic wielkiego w blokowym mieszkanku. Masz we mnie wiernego czytelnika. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Doczytałam odwrotnie niż książkę - od końca do początku :) Masz fenomenalne pomysły, kapitalne dzieciaki i Tobie dobrze z oczu patrzy... Chętnie u Ciebie zostanę na dłużej i popodglądam. A w wolnej chwili - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie przeglądnęłam Twojego bloga od deski do deski :) jestem zakochana we wszystkim co tutaj zobaczyłam i na pewno będę częstym gościem :) Ja niestety nie mam czasu i funduszy żeby tak poświęcić się swojemu kącikowi ale chciałabym żeby mój dom kiedyś wyglądał jak Twój :)
    Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. znalazłam wczoraj, dziś dobrnęłam do końca, a raczej- początku. śliczne mieszkanko! niewielkie, a zaaranżowane sprytnie, stylowo, brawo, jestem pod dużym wrażeniem.
    będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń