sobota, 17 września 2011

Różności różne z Agohome i sobotnie zdobycze


 Witajcie Moje Drogie (Drodzy?) :)
Dzisiejszy post chciałabym zadedykować mojej koleżance A.- tzw. kobiecie lokomotywie:) Pracowałyśmy razem  kilka lat temu w jednej z organizacji pozarządowych, później nasze drogi się rozeszły, ale na długi czas jeszcze pozostałyśmy wierne III sektorowi:)
A., podobnie jak ja, ma bzika na punkcie urządzania swojego domu i czuje klimaty, że tak powiem.
Swoją pasję urealniła niedawno w postaci sklepiku internetowego i na dobry początek zostałam obdarowana kilka dni temu paczką z różnościami różnymi od A. właśnie.
Sklepik nazywa się Agohome, a ponieważ A. to moja znajoma, babka przedsiębiorcza, prywatnie mama 4 córek i sołtys w swojej wsi:), to ja taką reklamę tu wysmarowuję:)
Swoja drogą, to super przyjemne dostać taką paczkę, w której nie wiadomo, co jest:) W paczce znalazłam przedmioty baaardzo bliskie moim klimatom - taki oto zestaw:



Wiaderko białe blaszane, cel użytkowania: do wszystkiego, głównie jako osłononka-doniczka, ale może też przydać się w łazience, kuchni, na balkonie. Lubie takie przedmioty - wszystkoprzydasie. Na zdjęciu poniżej również kula-świecznik, ta z serii - gdzie postawisz, tam pasuje:)

 Kolejna rzecz, to przybornik? listownik? na biurko. Zawiera 2 przegródki, notesy, długopis, koperty, idealny  na nowe biurko Weroniki.


I kolejny smaczek, tym razem z przeznaczeniem do pokoju chłopaków - ramka na zdjęcia i 2 woreczki w biało-granatowe paski w stylu marynistycznym - proste, a jakie fajne.

 Woreczki idealnie wkomponowały się w nowy pokój chłopaków i pasują do wieszaczków, które latem przywiozłam z Kołobrzegu.


I miejsce na ramkę. 
Pokój panów powoli ogarniam, chociaż wciśnięcie tam 2 łóżek spowodowało, że oprócz regału i małej komody na nic więcej nie ma miejsca. Ech, te blokowe metraże....

 Najsłodsze okazały się różowe wieszaki w białe groszki - cud-miód




 Dziś też udało mi się wyłowić w okolicznym ciuchlandzie istne skarby - 3 fajne kawałki materiału: jeden zielony w białe groszki, a dwa kraciasto-kwiecisto-pasiaste. Kolory i wzory mnie urzekły, kawałki nie są za duże, ale na siedzisko na ławkę lub poszewki wystarczą. Uwielbiam przychodzić do domu z takimi zdobyczami:)

  
Pozdrawiam serdecznie wszystkich podczytywaczy i bardzo dziękuję za Wasze komentarze i maile:)

10 komentarzy:

  1. Asiu, zdobycze rzeczywiście wyszukane. Trudno trafić na tak ładne materiały.

    A drobiazgi ze sklepiku rzeczywiście klimatyczne i bardzo ładne. Wiadereczko super.

    Pozdrawiam serdecznie

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Asiu piękne prezenty , pokoje zapowiadają się fantastycznie :) a chciałam tobie Asiu powiedzieć że w związku z tym że gościłaś na okładce , a zdjęcie gazety jest umieszczone w przewodniku Expo dom i wnętrze który właśnie trwa w Warszawie oczywiście , to znowu jakby gościsz na łamach katalogu tym razem , ale otwierając przewodnik ujrzawszy okładkę gazety z twoim zdjęciem uśmiechnełam się pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka niespodzianka - super:)
    A tkaninki słodziutkie.
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to dobrze spotkac taką przyjaciółkę po latachi zostac obdarzona takimi cudnościami-szczęściara;))A materialy -istne cacenka;))lece obejrzec pkój Weroniki-nowy pokój, bo jeszcze nie mialam okazji ogladac;))pozdrawiam cieplo;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty dostałaś śliczne ale i ja się muszę pochwalić że od A dostałam w prezencie piękną poduszeczkę na krzesło którą sobie wybrałam w sklepie. Super kobietka z naszej A.
    Ja osobiście jestem pod Jej dużym wrażeniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W ciuchlandzie powiadasz... Muszę i jak połowić w takich miejscach, bo materiały superanckie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje nie tylko prezentow, ale i kolezanki z dobrym sercem.
    A tkaninki urocze. Czekam z niecierpliwoscia az pokazesz co z nich stworzylas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy w tym sklepie i ceny bardzo miło mnie zaskoczyły. Sama bym się okropnie ucieszyła z takiej paczki z prezentami. Tkaniny na pewno będą czymś fajnym w przyszłości.
    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź na mojego maila.
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty.Zaraz idę w odwiedzony do sklepiku Twojej koleżanki!!
    Asiu,cudne materiały udało Ci sie kupić!!Zresztą ja tez niedawno zakupiłam piękną pościel,którą pokazywałam w jednym z postów,więc ciucholandy wszelkie polecam szczerze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to jesteś szczęściara-paczka niespodzianka, pamietająca koleżanka i takie łupy z sh :)

    OdpowiedzUsuń