niedziela, 22 kwietnia 2012

Nareszcie...

...mamy prawdziwą wiosnę! W końcu zrobiło się cieplej i mogłam zasadzić pierwsze kwiecia na balkonie i nie zmarzły mi przy tym ręce...:)
Na razie skromnie - zaczęłam od moich ulubionych stokrotek 



Trafiłam też na jasnoróżowe goździki, na razie stoją w domu 







W osiedlowym sklepie kupiłam też taką roślinkę - nie wiem, co to jest, ale wygląda ładnie:)

 



I pelargonie - chciałam białe, albo bladoróżowe, ale na takie ciężko jeszcze trafić. Stoją sobie więc na razie samotnie takie trzy




A propo's balkonu - w  czerwcowym wydaniu "Mojego Mieszkania", które ukaże się 17 maja pojawi się artykuł ze zdjęciami z sesji, która była realizowana na moim 2-metrowym balkonie w sierpniu ub. roku :) Oczywiście zachęcam wszystkie Siostry do zakupu gazety:))
Pozdrawiam serdecznie:)

21 komentarzy:

  1. I już zaczyna być pięknie. stokrotki to takie wdzięczne kwiaty. Ja też rozpoczęłam już sezon balkonowy, ale jeszcze trochę pracy przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdravím Joanna, krásne momentky z exteriéru aj interiéru ... takýto stroj aj u nás čaká na skrášlenie.
    Pa, Jana

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiatki. Nareszcie wiosna :)
    ..i znów ta piękna maszyna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Balkon wygląda uroczo:)
    Nigdy się chyba nie spotkałam z białymi pelargoniami, ale następnym razem przetrząsnę ryneczek i sklepy, bo pewnie są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowo, wiosennie :) stokrotki dodają największego uroku :) u mnie również ONE goszczą ;p ah.. jak ja uwielbiam Twój balkon ;) pod każda osłoną :)Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, stokrotki ♥ zawsze pięknie wdzięczą się do obiektywu :)
    Balkonik już zachęca na południową kawę na powietrzu :)
    Jak dobrze, że mamy już wiosnę !
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubimy podobne kwiaty. U mnie to zestaw tzw. obowiązkowy w ogródku.
    Buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam:)) kwiatuszki są urocze, na moim balkonie też pomału zaczyna się coś dziać, czekam na niebieskie kwiatuszki, może w poniedziałek wyszukam coś stosownego. Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  9. gazetkę kupuje regularnie, ale fajnie wiedzieć, że w srodku to bedzie ktoś chociaż wirtualnie znany :)
    pozdrawiam
    ach, te stokrotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Balkonik zaczyna nabierać rumieńców. Pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę balkonu! :)) To przedłużenie mieszkania, udekorowane pięknymi kwiatami... cudo!! :))
    Ja mam ogród, ale niestety ze względu na psa mogę pomarzyć o pięknych kwiatach... jedynie tulipany rosną sobie swobodnie.
    Piękne masz kwiaty :) A gazetkę na pewno zakupię! :)
    Ściskam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. A my dzisiaj z Zosią nazbierałyśmy stokrotek na spacerze, stoją sobie teraz w kieliszku :)
    Oj ja też poluje na białe i bladoróżowe pelargonie, na razie nie spotkałam jeszcze żadnych w sprzedaży, ale zaczyna się ocieplać więc lada dzień pewnie się pojawią. Tymczasem posadziłam szczepki od mojej mamy.
    Z niecierpliwością czekam na majowe wydanie MojegoMieszakania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, kolorowo, wiosennie;)) ubolewam że nie mam balkonu, a i okna mam na południowy-zachód więc ponuro i słonka mało...;((( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie, a gazetka bedzie kupio na na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie u Ciebie Joasiu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Joasiu:)ja tez lubię stokrotki i po raz pierwszy zawitały u nas pelargonie i tez mamy blado różowe:):)w planach chodzą za nami jeszcze ognisto czerwone....zobaczymy co z tego wyjdzie :):):)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne goździki,,,wczoraj miałam na nie ochotę ,ale hortensja i jaskry wygrały:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Asiu, miałyśmy okazję kiedy chwilę poe-mailować - doradzałam się doborze koloru do kuchni. Na Twojego bloga zaglądam dość często, bo bardzo lubię klimat Twojego mieszkania. Zresztą sama jestem pracującą mamą - z tym, że dwóch maluchów :) Jednak na bloga póki co się niezdecydowałam.
    Bardzo podobają mi stokrotki - nawet miałam je kupić - tyle ich było w sobotę na ryneczku ale zastanawiam się nad ich trwałością - ile mniej więcej postoją? W ubiegłym roku miałam na balkonie begonie - rozrosły i trzymały się bardzo fajnie.
    A co do białych pelargonii, to przeziomowała u mnie w domu zeszłoroczna i właśnie puszcza kwiaty :) Pierwszy raz zostawiłam takiego kwiatka na zimę i nawet się udało ładnie go przetrzymać.
    Bardzo też podoba mi się ta osłonka na pelargonie - szkoda, że nie ma jej już do kupienia :(
    Serdecznie pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Joasiu droga,a co Ty masz na balkonie że tak powiem na podłodze takiego zielonego?sama mam Małą szkrabkę raczkująco,niedługo mam nadzieję chodzącą i się zastanawiam jak ją na balkon bezpiecznie puścić wiosną?:-)
    Pozdrawiam,
    AniaO.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezentuje się zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń