piątek, 14 listopada 2014

Domowe nowości

 
Witajcie Moi Drodzy:) Na początku chciałam Wam serdecznie podziękować za tak liczny udział w konkursie. Zadziwiliście mnie swoim zaangażowaniem, pomysłowością i kreatywnością. Zgodnie z obietnicą, szczęśliwca wskażę w niedzielnym poście i odkryję rąbek tajemnicy:) 

A dzisiaj trochę zaległy post o ostatnich domowych nabytkach. Doszłam już do takiego punktu, że większość dekoracyjnych przedmiotów do domu, które wpadną mi w oko i w ręce, odkładam z powrotem na półkę. Od jakiegoś czasu staram się ograniczać maksymalnie wnętrzarskie zakupy i postanowiłam nawet pozbyć się rzeczy, które uważam już za zbędne, jednak jakoś nie mogę się za to zabrać. 
Niestety ze słabości nie tak łatwo się wyleczyć i czasami przytargam jeszcze coś do domu...
Tak było z tym czarnym pojemnikiem na chleb. Mamy co prawda już taki pojemnik, ale ponad 5-letni i trochę już podniszczony. Poniższy czarny wypatrzyłam w Realu i skusiła mnie jego cena - 24,99 zł. Były jeszcze takie w biało-szarym odcieniu, ale wybrałam ten i sama się dziwię, że wybrałam ciemniejszy...




Z Kołobrzegu też nie wróciłam z pustymi rękoma i przywiozłam kilka skorup




Szczególnie zadowolona jestem z tego szklanego pojemnika, który również skusił mnie ceną. Ostatnio identyczny widziałam w jednym ze sklepików w galerii i był dwa razy droższy. 





Zaszalałam też z gwiazdami - te małe białe będą na choinkę, duże na okno lub kominkowa atrapę






****
A jutro wybieram się na Świąteczny Kiermasz organizowany przez "Moje Mieszkanie". 
Zapowiada się ciekawie, może spotkam którąś z Was ?:)

Pozdrawiam serdecznie:)


45 komentarzy:

  1. Fajne zakupy i najważniejsze,że nie nadwyrężają domowego budżetu i satysfakcja z zakupów podwójna. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane zakupy! A skąd te duże gwiazdki z napisami-są cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdki z kołobrzeskiej hurtowni Mirpol:)

      Usuń
    2. Uuu,szkoda ;p Z chęcią bym sobie takie kupiła :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Asiu....ech...jak zwykle.... cudoooooownie!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia! Nie dziwię się, że skusiłaś się na ten pojemnik na chleb, bo jest piękny i za taaaką cenę! Też szukam jakiegoś w tym kolorze i nie mogę się zdecydować. Szkoda, że do Warszawy mi daleko, bo też chętnie wybrałabym się na kiermasz ''Mojego Mieszkania''. Zwiedzaj, rób zdjęcia i wstawiaj na bloga. Chętnie zobaczę te cudeńka z kiermaszu przez Ciebie pokazane. Pozdrawiam. ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Postaram się zdać Wam szczegółową relację i pokazać fajne rzeczy:)

      Usuń
  5. Ale mnie zaskoczyłas i ucieszyłas ze tak szybko pojawił się kolejny post :) oczywiście jak dla mnie znowu za krótko :) Fajne zakupy! Ciekawa jestem tego szarego koloru chlebaka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazdki z napisem są super. Pojemnik na chleb to teraz mój najpilniejszy zakup. Od kilku dni szukam inspiracji i ogólnych informacji gdzie kupić i proszę wchodzę na ulubione blog i natychmiast info, gdzie i za ile :) Jesteś niezastąpiona, dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie tylko widzę cudne zdobycze,ale i kolejna wędrówkę mebli:)) jak zawsze pieknie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ale spostrzegawcze oko z Ciebie:)
      Dzięki i pozdrawiam:)

      Usuń
  8. pojemnik na chleb rewelacja,jutro zapoluje na niego w realu a kiermaszu zazdroszczę i liczę na małą relacje na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nabytki, w wakacje z córką odwiedziłyśmy tę hurtownie w Kołobrzegu.Można tam dostać oczopląsu,przydało by się przed świętami wybrać po jakieś ozdoby.
    Pozdrawiam Edyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam teraz w listopadzie, to wyobraź sobie, jaki wybór dekoracji świątecznych. Od góry do dołu regały z bombkami i dekoracjami...Aż dziwne, ze wyszłam tylko z 3 rzeczami:)

      Usuń
    2. Jejku Joasiu ale kusisz, z Białogardu nie mam daleko chyba będę musiała się tam przejechać.
      Edyta.

      Usuń
  10. pojemnik na chleb świetny i w bardzo okazyjnej cenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Asiu, jak zwykle pięknie. Ten zielony wianek na tej bielonej eklektycznej bieliźniarce wygląda cudnie. Powoli czuć Święta. Będą kolejne chwile na złapanie oddechu, pewnie znów spotkanie z mamą i może jeszcze jakieś zmiany w mieszkanku? A ten pojemnik kiedyś widziałam, zastanawiałam się czy kupić, nie kupiłam i teraz żałuję... Ech, rozum, jak to mówią, po tyle chodzi :) Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz gratuluję ślicznych "zajawek" świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten chlebak! Jutro pędzę do Reala :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam podobne chlebaki w Auchanie i cena też była taka. Szklany pojemnik super a gwiazdek zwłaszcza tych z napisem zazdroszczę ale do Kołobrzegu mam za daleko :( żeby takowe kupić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu doczekałam się kolejnego posta :) I odpoczęłam u Ciebie, jak zwykle. Taki tu spokój, cisza, lekko i przyjemnie :)
    Zazdroszczę targów, ale mam trochę za daleko do Warszawy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki chlebak jest na mojej liście prezentów świątecznych. Tych dla mnie rzecz jasna! Szkoda, ze nie mam reala nigdzie w pobliżu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się bardzo ta biała szafka i poduszka z wiewiórką jest super :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiu a dawno temu ten pojemnik na chleb był kupiony...bo ja już tak bardzo długo o takim marzę - tylko ceny zawsze odstraszają - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu, u Ciebie jak zawsze domowo i przytulnie :)
    Zaskoczyłaś mnie tym czarnym chlebakiem tzn. tym, że kupiłaś właśnie czarny ;)
    Ja mam kilka elementów czarnych i chyba skuszę się na podobny, chociaż jakoś sceptycznie podchodzę do metalowych pojemników na chleb. Kiedyś miałam taki z Ikea i nie sprawdzał się, bo był zbyt szczelny.
    Czy ten Twój też jest bardzo szczelny, czy ma jakieś dziurki ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat nie ma dziurek, ale nie jest mocno szczelny, zobaczymy jak się sprawdzi.
      Ten nasz kremowy poprzedni miał właśnie z tyłu kilka dziurek.

      Pozdrawiam Cię Kasiu serdecznie:)

      Usuń
  19. Czyżbym miała narzekać na brak dużego sklepu na literę R?
    Niestety, chyba będę... świetny chlebak!

    OdpowiedzUsuń
  20. O dobrze wiedzieć, że takie cudo w realu :-) jutro jadę :-D
    Piękne zdjęcia i piękne łupy, zrobiło się tak świątecznie i zimowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdobycze, a na kiermasz sama wybrałabym się z wielką przyjemnością! Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zakupy! Absolutnie wszystkie! Ten szklany pojemnik jest świetny - gdzie go znalazłaś?
    Liczę na masę zdjęć z kiermaszu, bo strasznie chciałabym tam być, ale niestety za daleko...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w twoich zakupach:) Jutro pędzę do Reala, ciekawe czy w naszym będą takie pudełka na chleb, ale niestety do Kołobrzegu mam za daleko, a też chętnie bym tam pobuszowała. pozdrawiam i zapraszam do siebie na Candy:) rozdaje wianek, słomki papierowe i szkło Weck:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zastawiałam sie nad ta poducha z wiewiorką,a widze, ze super wyglada u Ciebie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakupy udane :) Chlebak jest super! i naprawdę taniocha :) gwiazdki piękne, można powoli wprowadzać klimat świąt :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny ten pojemnik, spróbuję go upolować w naszym Realu! :-))) dzięki, pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie nie:( zbyt daleko mi do Warszawy:( Edyta z wielkopolski:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo udane zakupy, a można wiedzieć skąd pochodzi ten szklany pojemnik piętrowy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakupy udane to i nastrój dobry bo co nas bardziej ucieszy niż udane zakupowe polowanie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. kurcze, ale ślicznie u Ciebie, ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Asiu zdradź nam skąd jest ten szklany pojemnik? CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  32. Joanna, może chciałabyś mi odsprzedać swój poprzedni pojemnik na chleb?
    Z pozdrowieniami
    Monika Kurnicka mkurnicka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Chlebak cudny!!Taki czarny pasowalby mi do kuchni ale ten ktory mam jeszcze dobry,więc...stop....:))
    Szklany ,piętrowy pojemnik rewelacyjny!!!!
    Buziolki

    OdpowiedzUsuń